چگونه پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان کیست در PKD
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان کیست در PKD

چگونه پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان کیست در PKD؟ مواد تشکیل دهنده فعال در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند وضعیت گردش خون از رگ های خونی و کیست بهبود و نرم کردن دیوار کپسول، در نتیجه افزایش نفوذپذیری دیواره کپسول و مهار ترشح سلول های دیواره کپسول. در چنین راهی، می تواند اندازه کیست کوچک و مانع از رشد آن کیست.

چگونه پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان کیست در PKD؟

1.To کنترل رشد کیست، مواد اولیه دارویی می توانید بر روی ضایعات به طور مستقیم کار می کنند، مهار ترشح مایع وزیکول، anteing رشد سلول های اپیتلیال کیسه و کاهش ضایعات ثانویه.

2.To درمان کیست بزرگ، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است از توابع گشاد رگ های خونی، بهبود گردش خون، معکوس اختلاف فشار بین مایع در رگ های خونی اطراف کیست و کیست مایع، به طوری که مایع داخل کپسول می توان به تدریج به گردش خون گرفته شده و در نهایت از بدن خارج با ادرار.

3.In علاوه بر این، در طول فرآیند درمان، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy پشتیبانی از برخی از مواد مغذی مانند اسیدهای آلی، ویتامین ها و به همین ترتیب برای تعمیر کلیه، طوری که می تواند جلوگیری از خراب شدن کلیه و ترمیم سلول های آسیب دیده ذاتی کلیه .

علاوه بر این، این نوع درمان می تواند آن علایم و عوارض ناشی از کیست بدون اینکه آسیب بیشتر به کلیه ها و دیگر اندام را کاهش دهد.

اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان PKD، شما می توانید ایمیل به ما در WhatsApp / وایبر به طور مستقیم ارسال و یا مشورت دکتر ما، ما در اینجا در حال انتظار برای شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: